Projekty

Jakich plików będziesz potrzebować ode mnie?

Każdy projekt jest inny, ale najczęściej będą nam potrzebne: grafiki, zdjęcia, projekty elewacji i plany budynku. Nasz grafik będzie zachwycony, jeśli otrzyma plik, w którym fonty zamienione są na krzywe, użyta jest kolorystyka CMYK, a wszystkie elementy razem z logo są w wersji wektorowej.

Co to jest grafika wektorowa?

Jeśli Twoje logo lub grafika została zaprojektowana przez profesjonalnego projektanta graficznego, powinieneś ją otrzymać w jednym z następujących formatów: .pdf, .eps, .ai, .svg. Jeśli nie masz dostępu do żadnego z nich, możemy go odtworzyć w formacie wektorowym za dodatkową opłatą. Typowe formaty nie będące wektorami to: .jpg, .tiff, .psd, .png, .gif.

Dlaczego dostaję projekt do ostatecznego zatwierdzenia?

Ponieważ chcemy się upewnić, że dokładnie zrozumieliśmy Twoje potrzeby przed rozpoczęciem produkcji. Nie chcesz akceptować projektu przed rozpoczęciem produkcji? Okey – pamiętaj jednak, że reklamacji po odejściu od kasy nie uwzględnia się 🙂

Jak długo trwa proces projektowania?

Ze względu na naturę projektowania niestandardowego wiele zmiennych może określać długość procesu. Nie martw się jednak na zapas – wyrobimy się w tej dekadzie 🙂

Co jeśli nie podoba mi się to, co zaprojektowałeś?

Zazwyczaj udaje nam się już w pierwszej propozycji trafić w oczekiwania klienta. Jednak musisz pamiętać, że tworzenie koncepcji jest częścią procesu projektowania, dlatego zachęcamy do przesyłania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz wszelkich wskazówek po otrzymaniu pierwszej wersji. Jesteśmy profesjonalnymi projektantami i naszym celem jest jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klienta. Poza tym nie chcemy trafić na fanpage „Grafik płakał, jak projektował”.

Jakie są twoje zasady dotyczące poprawek graficznych?

Zachęcamy naszych klientów do przekazywania opinii i wskazówek, które uznają za stosowne. Ich brak może znacznie i niepotrzebnie wydłużyć czas realizacji. Dopuszczamy wprowadzenie 3 zmian przed rozpoczęciem naliczania dodatkowych opłat. Potem będziemy liczyć słono 🙂

Jaki mam wpływ na proces projektowania?

To twój projekt, a my uwzględnimy wszystkie Twoje potrzeby i wskazówki podczas jego realizacji. Biorąc jednak pod uwagę złożoność produkcji, większość naszych klientów polega na naszej fachowej wiedzy przy podejmowaniu trudnych decyzji.

Czy będę mieć prawa autorskie do kreacji, którą zaprojektujesz?

Tak. W momencie dokonania pełnej płatności przekazujemy prawa autorskie do dzieła, którego dotyczyło zamówienie.

Produkcja

Czy zajmujecie się tylko projektami związanymi z oznakowaniem?

Nie, specjalizujemy się w oznakowaniu, ale jako projektanci i producenci jesteśmy podekscytowani tworzeniem i podejmujemy się różnorodnych wyzwań i realizacji.

Czy działacie na terenie całej Polski?

Tak, co prawda więcej zleceń realizujemy w województwie Mazowieckim, ale mamy doświadczenie i możliwości do obsługiwania kampanii ogólnopolskich. Podhale, Pomorze, Kraina Wielkich Jezior Mazurskich? Przybywamy!

Czy możesz polecić dla mnie najlepszy rodzaj oznakowania?

Oczywiście, opowiedz nam o swoim projekcie – my zrobimy resztę!

Jeśli mam już gotowy projekt czy rozpoczniesz produkcję na jego podstawie?

Tak! Lubimy projektować, ale kochamy produkować 🙂 Możesz być więc pewny, że przez cały proces poprowadzimy Cię za rękę – krok po kroku i do brzegu. Chcemy być pewni, że wyprodukowane oznakowanie spełni Twoje oczekiwania, dlatego zweryfikujemy proponowane materiały produkcyjne, ich grubości, kolorystykę, wytrzymałość, sposoby obróbki oraz praktyczne aspekty związane z montażem. Już nam ufasz? O to chodzi!

Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?

Zazwyczaj nasze zlecenia obejmują usługę montażu, jednak jeśli interesuje Cię tylko produkcja, Twoje zamówienie zostanie dostarczone do rąk własnych przez któregoś z naszych pracowników przebranego za Świętego Mikołaja. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy mamy duże obłożenie pracą w biurze, wtedy korzystamy z usług firmy kurierskiej.

Co się stanie, jeśli moje zamówienie ulegnie uszkodzeniu podczas transportu?

Wszystkie wysyłki realizowane są przez profesjonalistów i są ubezpieczone na pełny koszt zamówionych produktów. Gdyby jednak okazało się konieczne odtworzenie całego zamówienia, nadamy status priorytetowy pracom związanym z jego ponowną produkcją. Na nas możesz polegać jak na Zawiszy!

Czy możesz wysyłać za granicę?

W większości przypadków tak, ale przed złożeniem zamówienia zachęcamy do upewnienia się, jakie będą koszty przesyłki. Nikt nie lubi przykrych niespodzianek – szczególnie jeśli chodzi o pieniądze.

Czy muszę pracować w konkretnej branży, aby z Wami współpracować?

Nie dyskryminujemy nikogo. W zeszłym roku realizowaliśmy zlecenie dla sympatycznej rodziny niedźwiedzi brunatnych. Miśki były bardzo zadowolone.

Jak wygląda obsługa po uiszczeniu opłaty za zlecenie?

Dostaliśmy kasę, więc zwijamy stragan? Jasne, że nie! Wciąż jesteśmy do Twojej dyspozycji, więc jeśli w czasie ekspozycji oznakowania pojawią się jakiekolwiek pytania lub niejasności możesz śmiało dzwonić, lub pisać do nas. Zawsze staramy się pomóc, doradzić i znaleźć najlepsze rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony. Na każde zamówienie dajemy 12-miesięczną gwarancję. Możemy też odpłatnie zaproponować usługę serwisowania i mycia oznakowania po zakończeniu okresu gwarancyjnego.

Terminy i płatności

Jaki jest średni czas realizacji?

Ze względu na charakter produkcji niestandardowej, wiele zmiennych może mieć wpływ na czas produkcji. Aby osiągnąć najszybszy możliwy wiążący czas realizacji klient może na przykład przesła odpowiednie pliki , czy potwierdzenia dokonania płatności. 

Czy Oznakuj Biuro obsługuje klientów w trybie pilnym?

Tak, w szczególnych sytuacjach działamy ekspresowo, co potwierdzają zamówienia realizowane nawet w 24 godziny. Wszystko zależy od aktualnej ilości zleceń i zaplanowanych priorytetów, jednak jeśli interesuje Cię ta opcja, nie zapomnij o poinformowaniu nas o tym fakcie na początku. Pamiętaj także, że tryb ekspres to ta sama wysoka jakość w połączeniu z krótkim terminem realizacji.

Kiedy otrzymam Fakturę Vat?

Prace projektowe lub produkcyjne rozpoczynamy po wpłacie zaliczki o standardowej wysokości 50% całego zamówienia. W dniu zakończenia zlecenia wystawiamy fakturę końcową na pozostałe 50% kwoty całego zamówienia. W przypadku dużych kompleksowych realizacji możliwe jest rozliczenie zgodnie z zakończeniem kolejnych etapów prac.

Jaki jest termin płatności?

Standardowy termin płatności na FV wystawianych przez naszą spółkę to 7 lub 14 dni. W przypadku nawet najmniejszych zleceń zawsze robimy wszystko, aby dotrzymać terminu montażu/wydania, dlatego gorąca prośba do Ciebie o podobne podejście w przypadku uiszczania płatności. W końcu stan konta musi się zgadzać 🙂

Jaki rodzaj płatności akceptujecie?

Możliwa jest płatność gotówką lub kartą kredytową na miejscu oraz tradycyjny przelew bankowy. Wyjątkiem jest współpraca z organizacjami studenckimi lub organizacjami działającymi w interesie publicznym, możliwa jest wtedy współpraca barterowa lub pro bono (taaak – jesteśmy wielkoduszni, hojni i w ogóle super). Skontaktuj się z nami, a na pewno znajdziemy rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony.

Czy oferujecie zniżki przy większych zamówieniach?

Zawsze jesteśmy gotowi negocjować warunki powtarzających się projektów. Najlepszym rozwiązaniem będzie podanie planowanej ilości zamawianych elementów w zapytaniu, pozwoli nam to precyzyjnie określić koszty i tym samym zoptymalizować cenę sprzedaży.

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Minimalna wartość zamówienia wynosi 1.000 zł netto. Zapis ten nie dotyczy klientów, z którymi jesteśmy w stałej współpracy. Dla nich zawsze mamy wyjątkową ofertę – ciasteczka, wierszyk i piosenkę na życzenie gratis – jak szaleć, to szaleć!

U konkurencji dostałem niższą cenę za ten sam produkt, czy mogę negocjować z Wami cenę?

Challenge accepted! Możemy spróbować, ale w rzeczywistości musisz wziąć pod uwagę, że to nie jest dokładnie ten sam produkt. Ponadto szacowane przez nas ceny są zwykle najniższe, biorąc pod uwagę dbałość o szczegóły, której wymagają nasze standardy i gwarancje.