W zasadzie potrzeba 11 sekund, by zrobić dobre pierwsze wrażenie. Tyle samo czasu potrzeba, by je zepsuć. Identyfikacja wizualna (brand identity) firmy to właśnie Twoje 11 sekund. Niewiele? Tyle wystarczy, by przyciągnąć zainteresowanie klienta.

Co daje dobrze zrealizowana identyfikacja wizualna?

Odpowiednio przygotowana identyfikacja wizualna będzie unikalną wizytówką Twojej marki i ogromnym wsparciem dla Twojego biznesu na każdym etapie działalności. Pylon informacyjny, logo w recepcji, aranżacja sal konferencyjnych to tylko niektóre elementy wchodzące w skład brand identity – spotykasz się z nimi na co dzień i może nie pamiętasz już, co się za nimi kryje. A o czym pomyśli Twój potencjalny klient, gdy zetknie się z Twoim logo po raz pierwszy?

Pamiętaj, że projektowanie identyfikacji wizualnej to tak naprawdę decyzja na lata. Nieprędko zdecydujesz się na rebranding – a być może nigdy nie będziesz chciał rozstać się ze swoim logo. Dobry branding opiera się trendom i nie traci na aktualności mimo upływu czasu.

Dlaczego identyfikacja wizualna jest ważna?

  • Pomaga pozyskać nowych klientów
  • Budzi pozytywne skojarzenia z Twoją marką
  • Pomaga zbudować zaufanie
  • Przyciąga uwagę
  • Buduje wiarygodność

Czym się kierować przy wyborze firmy wykonującej identyfikację wizualną?

Doświadczenie

Na tworzeniu identyfikacji wizualnej marek znamy się całkiem nieźle. Na rynku działamy nieprzerwanie od 2009 roku i przez ten czas wykonaliśmy ponad 300 kompleksowych realizacji. Mało? Tyle wystarczy, by poznać oczekiwania klientów, by zetknąć się z najpopularniejszymi problemami w branży, zrealizować kilka świetnych projektów i zbudować sobie grono zadowolonych klientów – chcesz do nich dołączyć? Zapraszamy!

Kwalifikacje

Ludzie to największy potencjał. Ważne, by byli specjalistami w swojej branży, by posiadali odpowiednie umiejętności oraz by potrafili, lubili i chcieli ze sobą współpracować. No i jeszcze rzetelność. Dobrze jest móc polegać na ludziach, prawda? W Oznakuj Biuro wiemy, że ludzie są największym kapitałem – bardzo dbamy o rekrutację, szkolenia i jakość pracy naszego zespołu – dlatego jesteśmy tacy dobrzy w tym, co robimy!

Terminowość

Nic tak nie denerwuje, jak termin przekroczony o 3 miesiące. Skąd wiemy? W zasadzie zgadujemy, bo nigdy nie zdarzyło nam się nie wykonać projektu w terminie. Konkurencji się zdarzyło i straciła klienta – na naszą korzyść.  Terminowość to podstawa działania każdej branży – i w naszym odczuciu jest niezbędnym elementem działania profesjonalnej firmy.

W Oznakuj Biuro, potrafimy działać pod presją czasu. Przy realizacji Galerii Dębiec mimo krótkiego terminu realizacji zwarliśmy szyki i przez 3 dni przed planowanym otwarciem aż 12 naszych pracowników montowało elementy oznakowania (signage), a 10 pracowników przygotowywało kolejne.

Termin realizacji w przypadku Akademii High School od dnia zatwierdzenia ostatecznych projektów do dnia zakończenia montażu wyniósł tylko 5 dni – daliśmy radę!

Elastyczność

Wiemy, że każdy klient jest inny, ma inne cele i oczekiwania. Wychodząc im naprzeciw, zawsze staramy się działać nieszablonowo, indywidualnie dobierając rozwiązania tak, by uzyskać satysfakcjonujący efekt.

W przypadku klubu Foksal XVIII niestandardowym elementem wykończenia były wykonane przez nas gigantyczne imitacje butelek szampana Veuve Clicquot, służące jako obudowa wyrzutni do konfetti – całość robi niesamowite wrażenie!