Oznakowanie małego biura – czy warto?

Mała rodzinna firma, startup, rozwijające się przedsiębiorstwo – gdy nasz wymarzony biznes dopiero raczkuje, to nie ma się co oszukiwać – każdy grosz się liczy. Czy na tym początkowym etapie warto inwestować w oznakowanie biura? Znamy kilka powodów, dla których zdecydowanie warto!   Oznakowanie przestrzeni biurowej – kiedy zdecydować się na ten krok? W naszej…

Szczegóły

Oznakowanie biura – czy każda firma go potrzebuje?

Oznakowanie biura jak już wielokrotnie podkreślaliśmy, jest ważne z dwóch względów – po pierwsze pełni funkcję informacyjną, po drugie marketingową. Tabliczki komunikują i wskazują drogę, ale też budują świadomość marki i umacniają jej pozycję w oczach klienta. Czy jednak każda firma powinna zdecydować się na profesjonalne oznakowanie biura i na absolutnie wszystkie jego elementy? Niekoniecznie…

Szczegóły

Jakie elementy oznakowania powinny znaleźć się w Twojej firmie?

Wybór oznakowania do naszej firmy wcale nie jest taki prosty. Jeśli robimy to po raz pierwszy – łatwo możemy zgubić się w szerokiej ofercie producentów. Z tego względu przygotowaliśmy dla Państwa krótki poradnik po formach, na jakie warto postawić podczas zamawiania oznakowania do biura. 5 elementów oznakowania firmy, na które warto zwrócić uwagę Logo w…

Szczegóły

5 zasad dobrze oznakowanego biura

Nowa siedziba biura, a może rebranding? Tworzenie oznakowania to proces, któremu należy poświęcić sporo uwagi. Jeśli zaplanujemy go z głową, to będziemy mogli cieszyć się świetnym projektem na lata. Bez poprawek, usterek i niezadowalającego efektu. Oto 5 zasad dobrze oznakowanego biura: Czytelne i duże logo logo w recepcji i na elewacji budynku to praktycznie najważniejszy…

Szczegóły

Co zrobić, żeby nie przepłacić za oznakowanie?

Oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne to ważny element wizerunku każdej firmy. Z jednej strony określa prestiż marki, z drugiej buduje pozytywne wrażenia użytkownika, z trzeciej jest najzwyczajniej w świecie praktyczne. O ile w niedużym budynku raczej trudno się zgubić, o tyle w wielopiętrowym biurowcu to codzienność. No chyba, że firma jest dobrze oznakowana – wtedy każdy…

Szczegóły

Ile trwa wykonanie projektu oznakowania kierunkowego/ wayfindingu?

To jedno z najczęściej zadawanych pytań przy pierwszym spotkaniu. Odpowiedź nie jest oczywista… Wszystko zależy od wielu czynników ale najważniejszym jest odpowiedź na pytanie – co chcemy oznakować… Poniżej podamy średni czas przygotowania projektu dla biura do 5 tys. metrów oraz dla kompleksu biurowego o powierzchni 30 tys. metrów z garażem podziemnym. Wzorcowym projekt składa…

Szczegóły

Wayfinding… jak wygląda proces projektowania? Projekt koncepcyjny, kompleksowy i wykonawczy…

Jednej oczywistej odpowiedzi nie ma. Etapy prac projektowych są uzgadniane indywidualnie i uzależnione są od wielkości obiektu, jego przeznaczenia, wymaganych elementów oznakowania oraz budżetu klienta. Standardowo przy projektowaniu oznakowania kierunkowego i informacyjnego prace dzielimy na 3 etapy: Projekt koncepcyjny Jest to pierwszy i najważniejszy etap całego projektu i stanowi bazę do dalszych prac. Głównym założeniem…

Szczegóły

Oznakowanie flotowe – możliwości, zagrożenia i zalety.

Flota firmowa, niezależnie czy jest to jeden samochód, czy pełen plac, czy nasi pracownicy dostarczają nimi pizzę, czy używają ich przedstawiciele handlowi naszej firmy- jest to powierzchnia reklamowa. Zazwyczaj firmy decydują się na małe logo z tyłu lub trochę większe na drzwiach i na tym na tym poprzestają. Czy słusznie? Ile kosztuje reklama w gazecie…

Szczegóły