Wykonaliśmy kompleksowy projekt rebrandingowy największego punktu sprzedaży samochodów używanych w Warszawie oraz w Krakowie.
Zanim przystąpiliśmy do prac musieliśmy zająć się demontażem starych elementów oznakowania zewnętrznego, które ze względu na upływ czasu i warunki atmosferyczne zdążył ulec znacznemu zużyciu. Prace rozpoczęliśmy od przygotowania wizualizacji dla klienta i wspólnego wyboru grafik, które miały najlepiej wkomponować się nie tylko w kubaturę budynków, ale i w całe otoczenie architektoniczne. Podświetlane logo o łącznej szerokości 650 cm i grubości 8 cm zostało tak zaprojektowane, by świecić frontem każdego z elementów.
Oznakowanie wewnętrzne polegało na oklejeniu wszystkich większych powierzchni ściennych, oznakowanie recepcji oraz wyróżnienie przestrzeni ekspozycyjnej. Przygotowane przez nas koncepty zostały wydrukowane na najwyższej jakości foliach ściennych opatrzonych wymaganymi certyfikatami i atestami.
Użyte materiały: folia, plexi, dibond
Zakres współpracy: produkcja i montaż oznakowania wewnętrznego i oznakowania zewnętrznego