Car Next by Lease Plan

Wykonaliśmy kompleksowy projekt rebrandingowy największego punktu sprzedaży samochodów używanych w Warszawie.

WYTYCZNE

Podstawowe założenia rebrandingu zostały zawarte w Corporate Identity, jednak każdy z elementów trzeba było umiejętnie zeskalować i dopasować do stanu faktycznego budynku. Od samego początku realizacji opiekę nad zleceniem objął dedykowany konsultant, który czuwał nad tempem, jakością i efektywnością wykonywanych działań.

SPECYFIKACJA

Prace rozpoczęliśmy od przygotowania wizualizacji dla klienta i wspólnego wyboru grafik, które miały najlepiej wkomponować się nie tylko w kubaturę budynku, ale i w całe otoczenie architektoniczne. W przypadku tego zlecenia klientowi szczególnie zależało na długoterminowej ekspozycji. Biorąc więc pod uwagę te informacje oraz świadomość, że montowane przez nas elementy będą musiały stawić czoła warunkom atmosferycznym, zdecydowaliśmy się na użycie foli polimerowej z bezpośrednim drukiem w technologii UV. W przypadku tego rodzaju druku farba wytrzymuje nawet 5 lat bez istotnych zmian w kolorystyce.

Podświetlane logo o łącznej szerokości 650 cm i grubości 8 cm zostało tak zaprojektowane, by świecić frontem każdego z elementów. Boki wykonaliśmy z aluminium lakierowanego na kolor biały. Front natomiast wyfrezowaliśmy z plexi mlecznej o grubości 4 mm. Dodaliśmy do tego podświetlenie modułami LED (zimny biały o barwie 6400K) z ukrytymi zasilaczami wewnątrz liter. Montaż wykonaliśmy na aluminiowej podkonstrukcji pomalowanej w wybranym przez klienta kolorze.

Litery zamocowane poniżej linii logo wyfrezowaliśmy  z płyty trójwarstwowej typu dibond, oklejonej do tego folią polimerową.

WNĘTRZE

Inwestor bardzo dobrze zdawał sobie sprawę z tego, że wygląd wnętrza biura stanowi istotny element employe i space brandingu. Naszym zadaniem na tym etapie realizacji projektu było oznakowanie wszystkich większych powierzchni ściennych, oznakowanie recepcji oraz wyróżnienie przestrzeni ekspozycyjnej. Przygotowane przez nas koncepty zostały wydrukowane na najwyższej jakości foliach ściennych opatrzonych wymaganymi certyfikatami i atestami.

DEMONTAŻ

Zanim przystąpiliśmy do prac musieliśmy zająć się demontażem starych elementów oznakowania, które ze względu na upływ czasu i warunki atmosferyczne zdążył ulec znacznemu zużyciu. Aby zdjąć wszelkie listwy poziome i by oczyścić witryny użyliśmy podnośnika koszowego. Dopiero po zakończeniu tego etapu prac mogliśmy rozpocząć działania mające na celu montaż zaprojektowanych przez Oznakuj Biuro elementów identyfikacji wizualnej.

Car Next by Lease Plan

Wykonaliśmy kompleksowy projekt rebrandingowy największego punktu sprzedaży samochodów używanych w Warszawie.

WYTYCZNE

Podstawowe założenia rebrandingu zostały zawarte w Corporate Identity,

czytaj więcej

SPECYFIKACJA

Prace rozpoczęliśmy od przygotowania wizualizacji dla klienta i wspólnego wyboru grafik, które miały najlepiej wkomponować się nie tylko w kubaturę budynku, ale i w całe otoczenie architektoniczne.

czytaj więcej

Podświetlane logo o łącznej szerokości 650 cm i grubości 8 cm zostało tak zaprojektowane, by świecić frontem każdego z elementów.

czytaj więcej

WNĘTRZE

Inwestor bardzo dobrze zdawał sobie sprawę z tego, że wygląd wnętrza biura stanowi istotny element employe i space brandingu.

czytaj więcej

DEMONTAŻ

Zanim przystąpiliśmy do prac musieliśmy zająć się demontażem starych elementów oznakowania,

czytaj więcej