FOKSAL XVIII

CEL: Ekskluzywny branding stworzony w tydzień.

KLUB

Począwszy od Logo nad wejściem zostało wykonane w stonowanej kolorystyce i z delikatnymi efektami świetlnymi dzięki użytej pleksi mlecznej rozpraszającej światło na boki oraz tył. Front został wykonany z blachy 1mm lakierowanej na czarno, a wszystkie litery zostały umieszczone na cienkim stelażu mocowanym do boków tworząc efekt lekkiego logo umieszczonego w powietrzu. Logotypy wewnątrz zostały wykonane także z lakierowanej blachy z tym, że grubszej, bo o 2mm grubości.

JOHNNIE WALKER

Ekskluzywne ekspozytory zostały zaprojektowane i wykonane według ścisłych wytycznych właściciela Marki. Ekspozytor stołowy został wykonany ze złotej pleksi i zaprojektowany tak by rany schodziły się na „0”. Udało się osiągnąć ten efekt dzięki frezowaniu pod odpowiednimi kątami wszystkich krawędzi formatek potrzebnych do stworzenia trójwymiarowej mini konstrukcji. W dolnej warstwie został umieszczony zasilacz oraz diody LED dzięki czemu po umieszczeniu butelki w odpowiednim miejscu wydobywa się z niej światło. W ekspozytorze podłogowym zastosowaliśmy podobne rozwiązanie podświetlenia LED z tą różnicą że branding został wykonany z blachy mosiężnej ręcznie szczotkowanej oraz grawerowanej. W grawerowanych zagłębieniach została umieszczona czarna farba i na koniec powierzchnia została polakierowana natryskowo lakierem bezbarwnym matowym. Podświetlona butelka dodatkowo została zabezpieczona kloszem wykonanym z klejonego hartowanego szkła o grubości 5mm.

CAMEL

Wszystkie logo oraz hasła reklamowe dla marki Camel zostały wykonane ze stali grubości 2mm malowanej proszkowo na kolor biały. Wymogiem przy ich montażu było umieszczenie poszczególnych oznaczeń na dystansach co w połączeniu z nierównymi ścianami wymusiło umieszczenie wszystkich detali na poprzecznych prętach i wklejanie ich docelowo w ściany na specjalnych regulowanych uchwytach. Aby podwyższyć walory estetyczne na plecach detali zostały umieszczone diody LED rozpraszające światło i tworzące efekt „halo”.

SMIRNOFF

Podobnie jak w przypadku oznaczeń Camel, mini logotypy Smirnoff także zostały wklejane w ceglaną ścianę z wykorzystaniem regulowanych uchwytów. W tym wypadku do produkcji zostały użyte cztery rodzaje plexi o grubości 3-5mm wycinanej laserowo.

VEUVE CLICQUOT

Tak zwaną wisienką na torcie wykonaną już po otwarciu klubu było odwzorowaniu butelek ekskluzywnego trunku “Veuve Clicquot” w skali 1:4 i umieszczeniu w nich wyrzutni konfetti. Wewnątrz butelek wykonanych z hipsu umieściliśmy konstrukcję wsporczą z wyrzutniami i całość na specjalnych uchwytach przymocowaliśmy do ścian wewnątrz klubu. Niewątpliwe było to najbardziej spektakularne i nowatorskie rozwiązanie jakie mieliśmy okazję przygotować dla Foksal XVIII.

PODSUMOWANIE

Oznakowanie które zostało przez nas wyprodukowane spełnia założenia architekta Macieja Ryniewicza mówiące o tym by projektowane wnętrza były przyjazne dla odwiedzających ludzi. Pomimo znaczącej ilości elementów brandingowych udało się stworzyć miejsce do którego ludzie chętnie wracają i w którym dobrze się czują przy zachowaniu indywidualnego charakteru klubu.

FOKSAL XVIII

CEL: Ekskluzywny branding stworzony w tydzień.

czytaj więcej

JOHNNIE WALKER

Ekskluzywne ekspozytory zostały zaprojektowane i wykonane według ścisłych wytycznych właściciela Marki.

czytaj więcej

CAMEL

Wszystkie logo oraz hasła reklamowe dla marki Camel zostały wykonane ze stali grubości 2mm malowanej proszkowo na kolor biały.

czytaj więcej

SMIRNOFF

Podobnie jak w przypadku oznaczeń Camel mini logotypy Smirnoff także zostały wklejane w ceglaną ścianę z wykorzystaniem regulowanych uchwytów.

czytaj więcej

VEUVE CLICQUOT

Tak zwaną wisienką na torcie wykonaną już po otwarciu klubu było odwzorowaniu butelek ekskluzywnego trunku “Veuve Clicquot” w skali 1:4 i umieszczeniu w nich wyrzutni konfetti.

czytaj więcej

PODSUMOWANIE

Oznakowanie które zostało przez nas wyprodukowane spełnia założenia architekta Macieja Ryniewicza mówiące o tym by projektowane wnętrza były przyjazne dla odwiedzających ludzi.

czytaj więcej