Wykonaliśmy kompleksowe oznakowanie wewnętrzne i oznakowanie zewnętrzne centrum handlowego. Zakres prac był bardzo szeroki a wiele elementów stanowiła dla nas wyzwanie ze względu na sposób montażu i bardzo krótki czas realizacji.
Oznakowanie wewnętrzne oprócz standardowych nośników informacyjnych zawierało między innymi:
– podświetlane panele, które są obecnie jedenym z najcieńszych podświetlanych nośników reklamowych dostępnych w Polsce.
– folie mrożone – wszystkie mniejsze przeszklenia znajdujące się w galerii zostały obrandowane wycinaną ploterowo folią mrożoną Oracal, która w przypadku drzwi przesuwnych była dodatkowo zadrukowana w technologii UV.
– folie – w przestrzeniach wspólnych oraz lokalach usługowych które jeszcze nie zostały wynajęte zastosowaliśmy blisko 1000m2 drukowanej folii pełnej, folii OWV oraz banerów
– stojaki informacyjne z giętej stali 10mm
Do oznakowania zewnętrznego parkingów naziemnych i dróg dojazdowych wyprodukowaliśmy blisko 30 znaków ostrzegawczych oraz 100 tabliczek wykonanych z płyty dibond. Wykonaliśmy również streetbanery zwane także miejskimi nośnikami, które zostały wybrane przez inwestora jako główny nośnik brandingowy otwarcia.
Użyte materiały: plexi, folia, dibond, stal
Zakres współpracy: produkcja i montaż oznakowania wewnętrznego i oznakowania zewnętrznego